23:09

Nowe początki


Nawet nie wiem jak zacząć... hej, witam po 8 latach? :) Czy ktoś jeszcze pamięta moje wpisy? :)
Niegdyś strona disney-mattel.blogspot.com, teraz 2rhands.blogspot.com

8 lat - ale minęło, prawda?
Od niedawna wróciłam do kolekcjonowania. Co się ze mną działo? Liceum, studia, praca...  Cała kolekcja publikowana tutaj do 2012 roku była także mamy i siostry. Ogólnie długa historia, raczej nie miałam nic typowo ,,mojego'' i no cóż... Niewiele miałam do gadania, kiedy 90% lalek zostało sprzedanych. Nawet o tym nie wiedziałam, bo część z nich miała na mnie czekać do wyprowadzki. Odkąd ostatni raz opublikowałam tutaj, powiedziałam sobie że kiedyś do tego wrócę.

Niecały rok temu została mi dosłownie mała część kolekcji - może 20 lalek. Zaczęłam więc ją odbudowywać - tym razem starając się ją ukierunkować. Na czym więc stanęło?
- Disney
- Lalki z filmów Barbie
- Syrenki & wróżki
- Happy Family
- Lalki playline z wczesnych lat 2000 - te budzą we mnie największy sentyment
- Kilka konkretnych serii Superstar

Staram się nie kupować nic poza tym - mimo że wciąż czasem inne lalki kuszą :) Kilka razy się złamałam dla nowszych lalek, przyznaję :)

Mam nadzieję, że będziecie tu ze mną, pewnie wiele osób których blogi czytałam również zniknęło.
Na razie nie mam planu - mam Instagram, gdzie zamierzam publikować i to tam będę najbardziej aktywna. Może z czasem przeniosę się na wordpress, zobaczymy jak to się rozwinie.

Skąd nazwa 2rhands?
Zdałam sobie sprawę, że ludzie zbyt często mówią że mają dwie lewe ręce. A to totalnie NIE ja! Ja przecie mam ,,two right hands'' :) Staram się robić wszystko jak najlepiej - DIY, zdjęcia, szycie, repaint? Ok! Nie zawsze wychodzi za pierwszym razem - jednak grunt to się nie poddawać.


_____________
EN

Shortly:
Last time I published something here.... 8 years ago. WOW!
So many things happened. I decided to collect dolls again - I always wanted this, but due to couple situations in my life I couldn't.
I will focus on:
- Disney
- Move Barbies
- Mermaids & Fairies
- Happy Family
- Pleayline dolls from early 2000s - the most sentimental for me
- Couple Superstar Series

2rhands?
Having two left hands - in Poland it is a proverb - it means that you are clumsy and you can't do anything the right way :) That's why I'm claiming that I am opposite of that proverb.  DIY, photos, sewing, repaints... It's not always perfect but I am trying my best. So let's say I always have two right hands - or at least I am trying.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lalki Barbie oraz Disney , Blogger